Lees voor

Een zakelijk evenement in het Nationaal Militair Museum wordt met militaire precisie georganiseerd. Ons uitgangspunt: een gastvrij gevoel in ons bijzondere museum. Sales Manager José de Kuijer – Ooms geeft inzicht in de acht zekerheden van gastvrijheid in het NMM:

1. Bereikbaarheid en gratis parkeren

Het Nationaal Militair Museum ligt op steenworp afstand van de A28 tussen Utrecht en Amersfoort. De bereikbaarheid van het NMM staat goed aangegeven. Uw gasten kunnen gratis parkeren op onze ruime parkeergelegenheid. Organiseert u een groot event? Geen probleem, wij kunnen tot 1.000 extra auto’s kwijt op de voormalige landingsbaan.

2. Gesmeerde ontvangst

De natuur, de rust en het open karakter van het terrein zorgen voor een relaxte aankomst. Uw gasten komen stressvrij aan. Na het parkeren weten uw gasten direct waar de ingang is, want dat wijst zich vanzelf. Een team van vrijwilligers geven uw gasten een warm welkom in onze Foyer. Deze mensen stralen rust uit en kunnen iedereen te woord staan. Uw gasten hoeven niet te zoeken en kunnen bij vragen bij deze mensen terecht. Ook handig voor de laatkomers ;)

3. Eenvoudig registreren en aanmelden

Organiseert u een evenement voor meer dan 200 personen? Dan kunnen wij eenvoudig de registratie en de aanmeldprocedure voor u uit handen nemen. Voorafgaand aan het evenement kunnen uw gasten zich registreren via een speciale Event App. Zo hoeft u zelf geen handmatige Excel-lijstjes bij te houden. In de app vinden uw gasten informatie over de locatie, de routing, het programma, de sprekers en bestaat de mogelijkheid om met elkaar te netwerken. Gasten kunnen via de app dieetwensen doorgeven. Als organisatie bepaalt u zelf welke functionaliteiten u gebruikt. In de Foyer richten we een plek in waar uw gasten zich persoonlijk kunnen aanmelden, inclusief ruime garderobe.

4. Ontzorgen voor en tijdens event

Wij zijn een complete eventmanager. Wij helpen om u voorafgaand en tijdens het event volledig te ontzorgen. Van begin tot eind. Dat doen we door vooraf de verwachtingen goed te managen. Zo bespreken we vooraf de routing voor uw gasten in het museum. Twee weken voor het evenement bespreken we met elkaar de eventdetails met een checklist om zaken niet te vergeten. Wij beschikken over een flexibele organisatie om last-minute wijzigingen door te kunnen voeren. De ruimtes worden tot in detail opgebouwd, zodat uw event gelijk kan beginnen. Onze eventmanager vangt u op, is centraal aanspreekpunt, begeleidt u de hele dag en is tijdens het event zichtbaar.

5. Niet alleen een mooi decor

Het gebouw en de collectie fungeren bij ieder evenement als een fantastisch decor. Maar het verhaal van de Nederlandse krijgsmacht biedt ook de mogelijkheid om een inhoudelijke link te leggen met uw evenement. Bijvoorbeeld met het verleden, heden en de toekomst, de militaire werkwijze of met de natuur in de omgeving. We kijken wat de boodschap van uw event is en of we dat eventueel kunnen koppelen aan het museum. Ook is het mogelijk om een spreker van het NMM een introductieverhaal te laten vertellen over bijvoorbeeld het museum, de krijgsmacht of de gastvrijheid in het NMM.

6. Verrassende ruimtes en activiteiten

Het NMM beschikt over talrijke bijzondere locaties in en om het museum. Stuk voor stuk locaties die uw evenement net even iets meer bijzonder maken. Sluit uw event buiten af onder de overkapping met een borrel of een barbecue, organiseer breakout sessies in een Fokker F-27 Troopship of in de Klas van ’45. Wij kunnen u en uw gasten verrassen met een inspirerende invulling. Onze grote buitenterrein biedt mogelijkheden voor diverse activiteiten, zoals het rijden in een tank, historywalk over het terrein, rondleidingen of bootcamps. Bij een event in het NMM is entree tot het museum inbegrepen. Uw gasten kunnen aanvullend op uw programma op eigen gelegenheid het museum bezoeken.

7. Uw merk in ons museum

Wij begeleiden u met de zakelijke branding van het event. Uw gasten krijgen echt het gevoel dat ze bij een evenement van uw bedrijf zijn. Dit verwerken we in de signing buiten het museum tot in de aankleding in het museum zelf. In overleg kijken we of u dit zelf op een creatieve manier wilt opzetten of dat u hier extra ondersteuning bij nodig heeft. Food, drinks en de kleding worden volledig in de stijl van het museum aangeboden.

8. Individuele dieetwensen hebben hoge prioriteit

Wij vinden individuele dieetwensen heel belangrijk. Voor sommige gasten maakt of kraakt dit een evenement. Als wij vooraf de wensen in kaart hebben, dan kunnen onze koks een creatief recept bedenken dat past bij de andere gerechten. Wij kopen daar speciaal ingrediënten voor in. Uit ervaring weten we dat het erg wordt gewaardeerd als hier aandacht aan wordt besteed. Dat verhoogt de waardering van uw evenement. Tot in detail wordt over de presentatie van het culinair nagedacht. Wij hebben eigen barrista’s en koks in huis. Alles wordt vers op locatie bereid. Wij streven naar een duurzame keuken en werken met seizoens- en streekproducten.

We zeggen niet voor niets: “Het Nationaal Militair Museum is voor evenementen van een ander kaliber.” Deze acht zekerheden maken het Nationaal Militair Museum een bijzondere locatie voor uw evenement. Kom vrijblijvend een keer langs en ervaar zelf het wauw-effect dat veel van uw voorgangers al hebben ervaren.